Sunday, March 14, 2010

Parim Milano show sel talvel

Minu isiklik sügis-talv 2010/11 runway auhind läheb sel aastal kindlasti Dolce & Cabbanale - sellist terviklikkust nagu nad oma etendusega Milanos pakkusid, kohtab moelaval harva. Kõik harmoneerus - hästi valitud muusika; modellid, kes esitlesid iseenda asemel riideid; taustaks tulev video, mis näitas rõivaste valmimist ja austas tegelikke tegijaid ning loomulikult peategelased - kaunid riided.

Kollektsiooni inspiratsiooni allikaks oli lõuna-itaalia naine  oma kirglikkuse ja peene sensuaalsuse kehastusega ehk tõeline  Bella Donna.  Naine selle parimas mõttes - saladuslik, enesekindel, naiselike kurvidega ja elegantne.  Ütlen ausalt, et ma soovin oma garderoobi täiendama enamikku sellest kollektsioonist ning seda pole ma tundnud viimasel ajal just sageli - jah, see müüdi mulle edukalt maha. Milline peen rätsepatöö, suurepärased kangad (siid, pits, vill, samet), kudumid, mustrivalik, lõiked, detailid ja kõige sellega kaasnev kantavus (minu jaoks riiete valmistamise kõige olulisem kriteerium) ning ajatus! Neid kostüüme ja jakke võib rahulikult kanda järgmine 10 või 20 aastat ning ikka on aktuaalsed.  Eriti  jäid meelde kootud kostüümid ja perfektselt töödeldud pintsakud. Kaalun ühe kootud kostüümi või vähemalt jaki soetamist, kuid ega kotist ega ehetestki ära ei ütleks.

Oma kiidulaulu lõpetuseks pean vist lisama, et  Dolce ja Cabbana mu eriline lemmik pole, kuid sedakorda aplodeerin täiega.

Vaata videot showst siit : http://www.youtube.com/watch?v=2g7z2CxkKGs

No comments:

Post a Comment