Tuesday, March 9, 2010

Kolm lemmikasja

Eelmise sissekande täienduseks, mis annab vihje isiklikule stiilile, on veel üks tore ülesanne. Vali välja kolm eset, millesse oled narruseni kiindunud. Need asjad võivad olla mis iganes: mööbliese, vaas, ehe, vaip, tass jne.

Nüüd mõtle, miks just need esemed on su südame võitnud. Kas see on nende kuju, värv või tekstuur? Olles otsustanud, et nt su lemmiktassi värvid on võrratud, on võimalik samadest toonidest kokkupanna oma garderoob. Või hoopis meeldib käevõru antiiksus, kuigi muidu on riietus modernne.

Vastupidiselt igasugusele värviõpetusele, usun, et inimesele meeldivad värvid, mis harmoneeruvad ka tema nahatooniga ja sellest ei ole vaja teha suuremat värvitsirkust kõikvõimalike värvikaartite jms tüütusega. Mulle küll ei meeldi minna shopingule, kaasas nimekiri värvidest, mis mulle kindlalt ei sobi ja siis võtan kotist selle kaardi ja võrdlen. Wtf?!

Enda kohta mäletan, et juba kolmeaastaselt tundsin tugevat vastumeelsust roosa värvi vastu, just sellise beebiroosa. Olin ikka sügavalt solvunud roosa minikleidi üle ning roosa koos teiste pastellidega ei meeldi mulle siiani ning ei sobi ka.

Oma esimese kleidi lasin emal õmmelda viieselt. See on siiani meeles: punase-valge kirjust sitsist musta sametpaelaga kaeluses, allääres, varrukatel ning sama pael käis ümber keskkoha (jube tüütu oli kruttida, kuid ilu nimel olin juba siis kõigeks valmis). Lisaks olin ema sviitrivöölt väljapressinud kuldsed vööotsikud. Oi, ma olin õnnelik ja need värvid on siiani mu lemmikute nimekirjas.

Ma usun, et me tunneme ilma igasuguse värvianalüüsita alateadlikult ära, milline värv meile sobib ja mis mitte. Analüüsi oma lemmikesemeid ja sa saad huvitavaid vastuseid enda isikliku maitse ning stiili kohta. Enda sisetunnet tasub usaldada, sest hästiriietatuse tunnus on eelkõige harmoonia enda sisemuse ja välimuse vahel.

Jõudu leida üles enda erilisus ning kordumatus!

No comments:

Post a Comment