Friday, March 12, 2010

Isiklik kiiks ja väike nõuanne

Leidsin oma postkastist uue Kaubamaja üllitise, sirvimise käigus  jäi silma reklaamartikkel mu ühest lemmikbrändist Tara Jarmonis, mis ainsana üldse mu tähelepanu on pälvinud Kaubamaja rõivavalikust.

Huvitav, kas kodanik Lenno Vaitovski ei vaevu isegi antud firma kodukat lahti võtma, et täpsustada brändi nimesaamist? Tegemist on  ärimees David Jarmoni ja disainer Tara ühisfirmaga. Vähemalt Hooajast jääb mulje nagu oleks noor neiu üksi selle brändi loonud, kuid manageerimispool on abikaasa David Jarmoni teene, kelle olemasolu pole isegi antud kirjatükis mainitud. Tore on. Tegelikult oleks ju antud artiklile isegi vürtsi lisanud fakt, et lisaks edukale firmale on antud juhul ka tegemist armastuslooga.

Kuna mulle see bränd meeldib oma elegantse modernsuse ja suurepärase kangavalikuga, siis olen mööda netti surfanud ja esimese viie minutiga rohkem teada saanud, kui antud artikli autor. Annan muidugi endale aru, et tegemist ei ole kuigivõrd tõsiseltvõetava ajakirjandusega ning palju inimesi neid artikleid ikka loeb, kuid mina sattusin kogemata lugema ja eriti naljakakas tegi asjaolu, et olin just nädal tagasi antud firma kodukat uurinud. Ok, teen ilmselt sääsest elevandi.

Antud rõivabränd on tõesti kena ja selle firma riideid olen näinud nii Carla Bruni kui Paris Hiltoni seljas.

Mulle meeldisid selle kevad-suve kollektsioonist eriti ühed hallid alt kitsenevad õhukesed viskoospüksid, mis istusid minu hämmastuseks imeliselt. Suveks on need lihtsalt "hädavajalikud".

Siit ka üks väike näpunäide teada saamaks, mis sobib ja mis mitte: võtta aega (raha või pangakaart jäta parem koju) ning käi kauplustes riideid selga proovimas, ka sellistes, kuhu sa tavaliselt ei satu  - "liiga kallis", "pole minu stiil", "ei vasta minu eale" jne sajal eri põhjusel. Proovige selga esemeid, mida te muidu iialgi ei prooviks, kas hinna, värvi või tegumoe pärast ja võite üllatuda. See proovimine on küll üks tüütu tegevus - riided seljast, seljast maha, jälle selga ja eriti veel talvel, kuid avatud suhtumisega võib sattuda ideedele, mille peale muidu ei oleks iialgi  tulnud. Kallimates butiikides käimine polegi nii lihtne (see on vahel paras enda ületamine, isegi Carrie "Seksis ja linnas"  valmistas end ette Pariisi Chaneli külastuseks ja me mäletame vist kõik, kuidas see lõppes), kuid just neis elavad parimad palad. Mulle endale meeldivad rohkem Helsingi või Stocholmi butiigid - rohkem valikut, rohkem kliente poes jne. Muidugi võib sellega kaasneda paras "haigus" - nn tavalised kauplused ei paku enam vähimatki huvi, tunnistan enda nakatumist.

"Tänu" "puudusega" artiklile leidsin ma aga fantastilise portugali fotograafi Ricardo Quaresma koduka http://ricardoquaresma3.webs.com/,  kust pärineb ka pilt Tarast.

No comments:

Post a Comment