Saturday, March 6, 2010

MIDA MINA ARMASTAN?

Enamiku oma ajast me kipume pühendama asjadele, mida me oma ellu ei soovi: me teame täpselt, mida me ei taha ja siis just saame seda. Kui sageli aga me mõtleme, mida ma vajan ja armastan siin elus? Mäletan, kui raske oli mul endal esmakordselt hakata hoopis niipidi mõtlema ehk vastata lihtsale küsimusele:"Mida mina armastan ja mis mulle tegelikult meeldib?". Vastuseks haigutas peas suur tühjus.

Oma tegelike soovide teadasaamiseks on üks tore tegevus. See nõuab loomulikult järjekordselt aega, kuid aeg, mille ma olen kasutanud enda tundmaõppimisele, on üks äärmiselt kasulikult ja targalt veedetud aeg. Mina veits vanamoodsana võtan käärid ja hunniku ajakirju (soovitavalt isiklikud:)), kuid kaasaegne inimene saab seda ilmselt teha ka arvuti tagant lahkumata. Nimelt on tegevuse eesmärk koostada endale kaust, kus on sees pildid, mis mulle maailmas üle kõige meeldib. Iga pilt olgu "yes!", ühelgi "võib-ollal" pole siia asja.

Kui on leitud oma lemmikpildid (lisaks riietele võivad olla ka sisustus-, arhitektuuri-, looduse-, aia- vm pildid), siis kirjuta iga pildi peale märksõna, mis just sellel pildil meeldib. Nt: selge joon, elegantne, kaunis muster, maalähedus, klassika jne. Ühel hetkel hakkad märkama, et need märksõnad ja pildid on suhteliselt ühe läbiva joonega.  Piltide analüüs ütleb inimese olemuse kohta väga palju.

Seda kausta on hea hoida käe ulatuses ja aeg-ajalt sirvida (visata minema ebaolulised ja lisada uusi). Selline isikliku maitse kaust näitab personaalset arengut ning aitab elus ka paljude muude valikute tegemisel - nt kodu sisustamisel või minu pärast kasvõi abikaasa valikul.

Tehke targalt valikud lähtuvalt enda tegelikest soovidest ja vajadustest!

No comments:

Post a Comment