Tuesday, April 9, 2013

Appi!!! Mul pole midagi selga panna! vol 2

Eelmises postituses kirjutasin kõige lihtsamast kerget segadust tekitavast kitsaskohast enda riietamisel. Mõned sellised "kergemad" juhud on ka nö üksiküritused nagu kooli lõpetamine, kellegi pidulik pulm, kutse vastuvõtule jmt, mille lahendab enamikel juhtudel kas ühekordne šoping või veel paremal juhul siiski enda varudest lahenduse leidmine.

Raskem appihüühetk on seotud minu tähelepanekute kohaselt erinevate elumuutustega. Selleks võib olla tööelu alustamine (õpilasena ülikoolis on ju hoopis teine rõivavalik kui kuskil esindusasutuses tööl käies), lapsepuhkuselt tööle naasmine või ka nt selline eluetapp nagu lahutus, kus tuntakse, et see nn vana mina enam kuidagi ei sobi uude ellu ja vahel tehakse lausa kardinaalne stiilimuutus. Samuti elustiili muudatus - maale kolides kontorikostüümidega pole kuigi palju peale hakata kui just sama tööd edasi ei tehta või ka vastupidi. Sellistel juhtudel tavaliselt mingi paari uue eseme soetamine on ainult kerge tulekahju kustutamine. 

Vahel on hea alustada siis peaaegu nullist ehk teha korralik inventuur, mida üldse on mõtet või soovi säilitada, teha nimekiri, millised esemed tuleks soetada, et uut elustiili hästi varustatult elada saaks ja siis seda nimekirja tõesti ka aegamisi järgida.  Kuidas kõiki neid analüüse, inventuure ja nimekirju teha, olen varem oma blogis pikalt ja korduvalt kirjutanud. Antud tegutsemise juures on 2 kitsaskohta - see on ebamugav, sest nõuab analüüsimist ja kes seda ikka teha vabatahtlikult soovib ning pikk ajafaktor asjade soetamisel, sest paraku me kõik ei ole nii heal järjel, et kohe täiesti uus garderoobi sisu soetada ning esemeid tuleb osta pikema aja vältel. 

Nimekirjaga poes käimine ei tähenda, et igasugune spontaansus ja nö "õige", kuigi täiesti nimekirja välise, eseme ostmine on keelatud. Kuid sellisel juhul tuleb olla 100% kindel, et antud ost on just see "õige" asi. Tuleb usaldada enda sisetunnet.Tihti on just sellised spontaansed asjad need kõige armsamad.

Siiski annab läbimõeldud riiete soetamine kõige paremaid ja rahuldustpakkuvamaid tulemusi ning ühel kenal päeval on teil varustatus nii korralik, et pole vaja muud kui 10-t minutit kapi ees, et ennast suurepäraselt tundvana kodust välja lipata. Mulle on hästi meelde jäänud kunagine Aarne Niidu soovitus: "Ostke endale igal hooajal 2 suurepärast eset ja teil on varsti supergarderoob!" Tuleb tõdeda, et just nii see ongi.

Põnevaid uusi algusi!


1 comment:

  1. Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
    Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete