Sunday, November 2, 2014

Värvide mõju

Tänane sissekanne on väike laen Buduaarist, kus oli päris huvitav värvide teemaline artikkel. Tundus hea mõttena enda blogisse üles panna, et kasvõi iseendale aeg-ajalt mõnda tarkust meeldetuletada.

Sinine - Sinist värvi on alati peetud pingeid maandavaks, turvatunnet tekitavaks ja sõbralikuks tooniks.
- Samas võib sinine riietus jätta meist ka sellise mulje nagu oleksime külmad ja kalgid - külmades toonides sinine mõjub just täpselt nii. Seetõttu on soovitatav sinist värvi kombineerida mõne soojema tooniga, mis mõjub usaldusväärselt - näiteks pruunid toonid!
- Kui sa soovid jätta usaldusväärset muljet, kanna tumesinist.
Oranž
- Kas teadsid, et oranži värvi kasutatakse sageli toidureklaamides ning toidukauplustes - põhjus on lihtne, nimelt tekitab teadlaste sõnul oranž värv meis söögiisu. Ja kui nüüd mõtlema hakata, siis isegi kaubamaja toidumaailm on valinud oranži oma põhitooniks.
- Oranž värv annab elujõudu ja energiat.
- Kui sa oled oma kallimast lahku läinud või töölt ära tulnud, siis oranž värv aitab sul muudatustega toime tulla ja toetab sind vaimselt.
Punane
- Punane värv mõjub erootiliselt. Kirg, jõud, võim, seksuaalsus, enesekindlus, tugevus, vastupidavus - punane esindab neid.
- Meestele meeldivad naised, kes kannavad punast, sest punane värv muudab meid kirglikumaks ja sensuaalsemaks. Kusjuures paljud uuringud näitavad, et ka naistele meeldivad mehed, kes kannavad punast!
- Kui sa oled väsinud, ärritunud või halvas tujus, siis tasub punast värvi pigem vältida.
- Kui sind ootab ees koosolek või sa soovid kellelegi oma arvamust avaldada nii, et sind ka kuulda võetakse, kanna punast.
Must
- Must värv mõjub elegantselt, see näitab edukust, salapärane, jõukust ja tugevust.
- Samas võib must ka masendavalt mõjuda - kui soovid end üleni musta riietada, siis vali juurde mõni erksavärvilisem aksessuaar!
- Arvatakse, et musta värvi kandmine tekitab nii-öelda kaitse tunde - kui me tunneme, et tahame olla rahus ja vaikuses, siis sageli valime alateadvuses just musta värvi riided.
Pruun
- Pruunid toonid tekitavad usaldusväärsust, rahustavad ja toetavad.
- Pruuni tasub kanda koos mõne teise värviga - must, sinine, oranž ja mürkroheline sobivad väga hästi.
- Pruun on looduse ja kaitse värv.
Kollane
- Kollane on päikese värv, see kiirgab positiivsust, värskust, uut algust, vabameelsust ja rõõmu.
- Kui sa ei ole suur kollase armastaja, ent ühel hetkel tunned vajadust just kollast värvi rõivaste järgi, siis see tähendab, et sa vajad oma ellu suuremat muudatust!
Roheline
- Roheline värv sobib vähestele! Et rohelist paremini välja kanda, võiks seda sobitada nii-öelda pehmendavate toonidega nagu näiteks pruun, kuldne ja sinine - nii jääb lõpptulemus igati šikk ning väljapeetud.
- Roheline värv esindab loodust, see hõlmab endas kollase värviga seonduvat positiivsust ja värskust ning sinise tooni rahustavat toimet.
- Rohelist on seostatud negatiivsete joontega - materialismi, isekuse, kadeduse ning omandivajadusega.
- Tumerohelist ei tasu kanda, kui lähed töövestlusele - see jätab mulje, et sa oled jõukal järjel ning et sul pole seda töökohta tegelikult vaja.
Valge
- Valge värv on puhas, neutraalne, tasakaalustav, süütu, siiras, aus, pisut isegi naiivne ja igati usaldusväärne.
- Kui sa soovid oma elus uut lehekülge pöörata, siis valge värv toetab sind.
- Kui sa oled väsinud ja rusutud või hiljuti emotsionaalselt raskes olukorras olnud, siis kanna valget - see puhastab meeled ja annab positiivset tuge.
Hall
- Hall värv on intelligentne, rahustav, konservatiivne, täiskasvanulik, usaldusväärne, kindel.
- Hall värv võib jätta mulje nagu sa oleksid tundetu, otsustusvõimetu ja igav. Kui kannad halli, lisa alati mõni erksavärvilisem aksessuaar.

Originaaltekst siin.

Värvilist sügist!

1 comment:

  1. Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
    Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete