Wednesday, August 20, 2014

Tõeline riietefänn

Mu lemmikkanal - ETV2 - näitas paar päeva tagasi äärmiselt huvitavat dokumentaali, mida polnud varem juhtunud nägema (on olnud ka PÖFF-i moefilmide kavas) tõelisest stiili - ja riietefännist Bill Cunninghamist.

Tegemist on ekstsentrikuga, kelle terve elu on olnud pühendatud riietele, stiilile ja heale maitsele ning seda läbi fotokaamera silma. Olles isiklikus olmes ikka äärmiselt tagasihoidlik (seda nii eluasemes, enda garderoobis kui toidus), on see hämmastav meesterahvas töötanud end oma kirega selle maailma moeeliidi ringi ning tundes end nagu kala vees ka NY kõrgseltskonnas. 

Billil on Times'is 2 iganädalast rubriiki - üks kajastab NY tänavamoodi (igal nädalal oma teema) ja teine kõrgseltskonna pidusid ning moesündmusi. Sellele tööle on täielikult pühendunud nii ööl kui päeval väsimatult mööda Suurt Õuna jalgrattaga ringi sõites. Seda kõike vaatamata oma üle 80 eluaastale.

Billi näol on tegemist fotograafiga, kes istub suurimatel moeshowdel kõrvuti moemaailma kõige nimekamate toimetajatega ja kelle pildid on kõrges hinnas selles seltskonnas. Tema juba niisama ei pildista - vahet ei ole, kas tegemist on show või tänavaga, oluline on teatud stiilitunnetus ja nägemus. Väike näide tema iganädalasest tänavamoerubriigist:
Sellise nurga tegemine on tema puhul väga läbimõeldud - iga detail paigas ja pilte kolleegide meelehärmiks nihutatud ja tõstetud lugematu arv kordi.

Kui mõnel moeinimesel on see dokumentaal veel nägemata, siis soovitan soojalt, samuti mitte ainult moehuvilistele, sest antud juhul on tegemist äärmiselt põneva ja inspireeriva persooniga.

Bill Cunninghami iganädalane videoblogi.

Kõike kaunist!

1 comment:

  1. Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
    Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete