Friday, March 16, 2012

Üks muutus korraga

Õues läheb iga päevaga üha kevadisemaks ja see on tavaliselt ka aeg, kus inimesed teevad kõige rohkem muutusi enda elus. Uus värske energia, mis kaasneb looduse ärkamisega, puhub erksat tuult meie kõigi eludesse ja annab jõudu positiivseid uuendusi ellu viia ning siis tuleb kasutada seda võimalust.

Miks ma panin oma tänase sissekande pealkirjaks "Üks muutus korraga"? Nii elu ise kui erinevad juhtimis- ja eluviisidespetsialistid tõdevad, et püsivate muutuste elluviimiseks on ainus võimalus teha seda ühe väikse muutuse kaupa, sest kui rohkem ette võtta, siis need ei jää püsima, kuid ühe muudatuse läbiviimise tõenäosus on 80%. Mina nt olen viimase 3 nädala jooksul lisanud oma hommikuvõimlemisse juurde 3 uut joogaharjutust ja neid ükshaaval ning oma toitumisharjumusi olen täiendanud uute idamaiste maitseainete ja läätsedega. Mis puutub aga riietusse, siis olen lisanud värvi - nii uus fuksiaroosa kevadmantel kui elektersinine suvekleit ootavad kandmist.

Selle kevade märksõnadeks ongi värviline ja kirju ning meie kauplused on juba täis vastavaid esemeid. Kes ei ole olnud värvikandja, võikski alustada oma garderoobi värskendust ühest erksast detailist ja vaadata, kuidas see mõjutab ta olemist ning alles siis lisada juurde värve või mustreid. Mood ei ole küll kohustuslik, vaid võimalus, kuid siiski kasvõi uus ergas sall lisab ellu juurde särtsu nagu kevadine vitamiinipomm.

Paari viimase päeva jooksul olen lugenud kahte head artiklit riietumisest, mida julgen soovitada ka oma lugejatele. Üks on Kate Mossi stiilinippidest veebiajakirjas Femme ning teine Naine24-s naiste suurimatest riietumisapsudest. Täiesti erinevad kirjutised, aga mõlemad on täis häid ja praktilisi nõuandeid.

Värskendage nii end kui oma riideid ja nautige kohe saabuvat kevadet!

Pilt.

No comments:

Post a Comment