Tuesday, February 1, 2011

Puhas edevus

Algselt mul ei olnud siin blogis planeeritud esitleda oma üht pikaaegset kirge ja armastust, kuid ka minust saab ühel hetkel edevus võitu ja otsustasin näidata oma paari viimase nädala õmblussaavutust. 

Nimelt tegin endale üle tõeliselt pika aja (vist üle 10 aasta) villase mantli. Kanga ostsin oma ühest lemmikkangapoest Saana ja tegu on korraliku kašmiiri ja villaseguga. Loomapäästjate lohutuseks ja vabanduseks võin öelda, et kasutatud naarits on täiesti secondhänd. Nööbid leidsin samuti kodu lõpututest varudest. Vooder on päris huvitav tumelilla ja musta segu, sest ma ei usu tavalistesse igavatesse voodritesse :). Mantlil on ka püstkrae, mis hetkel küll piltidelt ei paista.

Kuna mannekeen on veidi lühema pihaga kui ma ise, siis jäi ülaosa piltidel veidi  kohmakam kui mu enda seljas. Tunnistan, et mu fotograafioskused vajavad tõsist lihvimist.

Ausalt öeldes, olen selle saavutusega päris rahul, kuigi higi, verd ja pisaraid oli kõvasti :). Seljas on ka esimene "laborikatsetus" möödas ning see õnnestus igati.

Mõnusat päeva ja olge loomingulised!

No comments:

Post a Comment